wtorek, 18 listopada 2014

#1 Imaginy krótkie

1) *Siedzisz z Justinem na kanapie i on cię przytula*.

2) *Zmarł najlepszy przyjaciel Justina. Jest mu bardzo ciężko. Wspierasz go, pocieszasz, przytulasz i całujesz*.

3) Justin: *przytula cię* Skarbie...
Ty: *odwzajemniasz uścisk* Tak, kochanie?
Justin: *patrzy ci w oczy* Chciałbym ci podziękować za to, że jesteś ze mną cały czas... Że mnie 
wspierasz w tym, co robię... Że zawsze mogę na ciebie liczyć. Dziękuję kochanie.

4) *Byłaś u Justina. Wracasz do domu i on macha ci na pożegnanie*.

5) *Justin zauważa cię na swoim koncercie*.

6) *Całujesz się z Justinem*.

7) *Justin ma wywiad*.
Reporter: Co czujesz do [T.I.]? Opowiedz nam o tym.
Justin: Bardzo kocham [T.I.]. Ona jest całym moim światem. To moje słońce, moja gwiazdka, mój tlen. Bez niej byłbym nikim. Ona mnie wspiera i pomaga mi, kiedy jest mi źle. Zawsze mogę na nią liczyć. To moja czwarta dziewczyna, ale wiem, że to właśnie ona jest tą jedyną.

3 komentarze: